Call us

E-mailmarketing

DATA - PERSOONLIJKE AANPAAK

Waarom is e-mailmarketing belangrijk?

Het is ondertussen al 2020 en iedereen heeft wel een e-mail. We zien dat in de volgende jaren er ook nog een veel sterkere stijging zal zijn met het aantal nieuwe e-mails. E-mailmarketing is een sterke manier om te communiceren met je klanten want het is zeer persoonlijk. Tegenwoordig komen je e-mails van vrienden of van andere mensen die je persoonlijk aanspreken. Dat is de bedoeling van e-mailmarketing, zo persoonlijk mogelijk praten met je klanten.

E-mailmarketing geeft je de kans om direct met je klanten of potentiële klanten of zelfs oude klanten te spreken. Het is daarom belangrijk om een relatie te bouwen met die mensen.

Wanneer je een mail ontangt zal je altijd één van de volgende zaken doen. Antwoorden, click-through, aanmelden of aankopen. E-mails negeren is bijna niet meer mogelijk omdat iedereen zijn mails dagelijks controleert en een bepaalde actie doet.


E-mail

Eenvoudig en snel verstuurbaar

Stuur je klanten snel en eenvoudig naar je webshop of website. Met een snelle en eenvoudige design sturen we voor jou dit naar alle kanalen waardoor de actie sneller wordt genomen door je klant.

Nieuwsbrief

Een band bouwen

Een band bouwen met je klanten is een initiatief waar je moet inzetten. Via e-mailmarketing zorgen we ervoor dat jouw klanten worden omgezet tot ambassadeurs. Door waardevolle acties en promoties te delen zorgen we voor een groter vertrouwen.

ANALYSE - EMAIL

Hoe meet ik mijn e-mailmarketing?

Er zijn zoveel redenen waarom je je e-mailmarketing moet meten. Je wilt weten of je e-mailmarketing werkt voor je potentiële klanten, je wilt zien waar ze net afhaken. Zo meet je je e-mailmarketing:

  • Open rate: aantal keren dat je e-mail (campagne) geopend is geweest
  • Click-through rate: aantal keren dat doorgeklikt wordt naar je website via een link
  • Conversion rate: aantal bezoekeers dat een website weet om te zetten in effecteive conversie
  • Return On Ad Spend 'ROAS': Conversie waarde / Totale advertentie kost = ...
    • <1: Je investeert meer in advertenties dan dat je verdient aan inkomsten uit advertenties
    • =1: Je investeert hetzelfde bedrag in advertenties als je verdient met je advertenties
    • >1: Je krijgt meer inkomsten dan dat je investeert in advertenties



 Een paar voorbeelden van dichtbij

Ons werk


Meer mogelijkheden




Ben jij ook benieuwd naar meer realisaties?

Bekijk deze case in detail

Overtuigd door onze realisaties?

Start jouw project

Neem nu contact met ons op om jouw project te starten!

Bel ons op 0497 55 55 46 of stuur ons een bericht

Interessante links

Up to date!

Wenst u op de hoogte te blijven van onze nieuwtjes?
Schrijf u in op onze nieuwsbrief.


© 2020 ViTi Network.  All rights reserved. Privacy - Algemene voorwaarden


edit afsluiten