Call us

Flyers & folders

Waarom investeren in folders & flyers tegenwoordig?

Wanneer je een goed ontworpen flyer of folder aan de juiste doelgroep verspreid kan het een zeer effectieve communicatiemiddel zijn. Flyers kan je gebruiken om je merk op te bouwen, een nieuwe product promoten, een verkoop, een speciale evementen aankondigen. Het is de bedoeling dat je via jouw offline communicatie de opdracht geeft dat ze online naar je webshop of website terechtkomt. Folders zijn dan vooral de bedoeling om informatie door te geven aan je doelpubliek. Mensen moeten kennis maken met je product of dienst. 

Print media geeft ook wel neiging dat je zeer geloofwaardig overkomt. Door de investering in print media zoals flyers en folders geef je de klanten aan dat je een serieuze onderneming bent die producten of diensten aanbiedt die de moeite waard zijn. Je creëert met je print media ook meer merkbekendheid rond je product en dienst en dat is uiteindelijk een doelstelling voor elke onderneming.

Digitale media vs flyers & folders (print media)

Vroeger was print media (flyers & folders, nieuwsbrieven, magazines,.....) de belangrijkste bron voor de marketing om zo de merkbekendheid te vergroten of nieuwtjes te vertellen. Door de groei van de digitale media ( websites, apps, sociale media,...) valt de print media bijna weg zou je denken.

Toch heeft print media enorm veel voordelen:

  • Print media wordt beschouwd als een communicatiemiddel die zeer betrouwbaar is. Als je flyers of folder verstuurd zullen mensen er meer tijd aan besteden dan een simpele post via Facebook. Een Facebook post plaats je in 2 minuten terwijl een flyers of folder daar ben je dan 5 uur aan bezig om een mooi design met een passende tekst te plaatsen. We kunnen besluiten dat print media veel betrouwbaarder is dan digitale media.
  • Print media zorgt voor geen afleiding. Wanneer je een flyers of folder krijgt zal je er de nodige tijd worden ingestoken om het te begrijpen. Want er is geen afleiding en kunnen we ons er dus volledig op richten. Terwijl bij digitale media wordt je afgeleid door andere honderden advertenties en klikbare advertenties. Dus de afleiding is veel groter bij digitale media. 


 Een paar voorbeelden van dichtbij

Ons werk


Meer mogelijkheden




Ben jij ook benieuwd naar meer realisaties?

Bekijk deze case in detail

Overtuigd door onze realisaties?

Start jouw project

Neem nu contact met ons op om jouw project te starten!

Bel ons op 0497 55 55 46 of stuur ons een bericht

Interessante links

Up to date!

Wenst u op de hoogte te blijven van onze nieuwtjes?
Schrijf u in op onze nieuwsbrief.


© 2020 ViTi Network.  All rights reserved. Privacy - Algemene voorwaarden


edit afsluiten