Call us

Dealerplatform

Wat zijn de voordelen van een dealerplatform?

Hoe zou het voor jou zijn mocht de administratie en de duidelijkheid rond de prijzetting en kortingsgroepen voor jouw dealers van een leien dakje lopen? Met automatisatie en synchronisatie gaan de bestellingen op jouw webshop vlot de deur uit. Bespraar op administratieve taken, bespaar tijd, bespaar geld en energie. Het foutenpercentage vermindert drastisch. Alleen maar voordelen dus.

Voor jouw klant alleen maar een gemak, de dealer kan inzicht krijgen in zijn facturen, bestellingen, overzicht van producten met zijn specifieke prijzen, status van levering,... alles zonder te moeten of mailen beschikbaar in zijn klantenportaal.


Zelf beheren kan maar niet verplicht

Flexious WMS

Maak gebruik van ons handig en gebruiksvriendelijk platform om uw eigen websites te beheren. Indien u wenst om iets in de inhoud te wijzigen, kan u dankzij ons web management systeem (WMS) zelf aanpassingen doen zonder extra te moeten betalen.

Het platform is zodanig opgesteld dat zelfs iemand met weinig ervaring en zelfs zonder technische kennis, er gemakkelijk zijn weg terug in kan vinden. U staat er niet alleen voor, ook wanneer u vragen heeft, blijven wij steeds bereikbaar om te helpen.

Geen zin om dat zelf te doen?

Wij verzorgen uw site

Bent u ook van het principe "elk zijn vak"? In plaats van zelf uw kostbare tijd te investeren in het onderhouden van uw website, kunt u al deze taken aan ons over laten! Wij nemen alle onderhoud en update zorgen met plezier van u over.

Niet iedereen is graag bezig met aanpassen van een website, net daarom zijn wij er voor u! Wij verzorgen uw website, updaten dit op regelmatige tijdstippen zodat uw website na een tijd toch nog steeds straalt en beschikt over recente informatie.

Hoe werkt zo een dealerplatform precies?

Voor jou en jouw team is het niet nodig om alles op verschillende plaatsen in te voeren of bij te houden. De gebruikers kunnen uit jouw CRM pakket komen en de facturen kunnen terug gestuurd worden naar jouw boekhoudpakket. Het kan ook perfect een all-in-one platform worden. Er is enorm veel mogelijk om het jou gemakkelijk te maken.


Wij koppelen uw website graag aan uw bestaande software pakketten

Van eenvoudig tot zeer uitgebreid

Het is perfect mogelijk dat u al gebruik maakt van een ERP pakket, stockbeheer programma, facturatieprogramma, ... waar u liever gebruik blijft van maken. Dat is absoluut geen probleem! Wij puzzelen de verschillende systemen in elkaar zodat ze naadloos met elkaar kunnen praten. Hier hoeft u niets voor te doen. Met de naam van de software kunnen wij al contact op nemen met deze partij en zorgen voor de rest. Voor u is dit geen extra stressfactor, wij zorgen er persoonlijk voor dat deze koppeling vlekkenloos gebeurt en zeker en vast zonder verlies van data. Alles gebeurt veilig en dik in orde.

Benieuwd naar meer maar toch wat schrik?

Vraag uw gratis demo aan

We hebben oor naar uw verhaal. We luisteren naar wat u nodig heeft en kunnen daarop het beste project voorstellen met de juiste modules of koppelingen naar uw bestaande software. Heeft u wel interesse in onze diensten maar had u graag toch eens zien met uw eigen ogen of ons beheersysteem wel zo gemakkelijk is als we het zelf beweren? Dat kan perfect! Laat het ons nu weten. Wij geven u een persoonlijke demonstratie. Dit hoeft veel tijd in te nemen in uw drukke agenda, na een paar minuutjes bent u al overtuigd van het gemak.

 Een paar voorbeelden van dichtbij

Ons werk


Meer mogelijkheden




Ben jij ook benieuwd naar meer realisaties?

Bekijk deze case in detail

Overtuigd door onze realisaties?

Start jouw project

Neem nu contact met ons op om jouw project te starten!

Bel ons op 0497 55 55 46 of stuur ons een bericht

Interessante links

Up to date!

Wenst u op de hoogte te blijven van onze nieuwtjes?
Schrijf u in op onze nieuwsbrief.


© 2020 ViTi Network.  All rights reserved. Privacy - Algemene voorwaarden


edit afsluiten