Call us

Vereenvoudigd - gebruiksvriendelijk

Dealer platform automatisatie

Hoe zou het voor u zijn mocht de administratie en de duidelijkheid rond de prijszetting en kortingsgroepen voor uw dealers van een leien dakje lopen? Met automatisatie en synchronisatie gaan de bestellingen op uw webshop vlot de deur uit. Bespaar op administratieve taken, bespaar tijd, bespaar geld en energie. Het foutenpercentage vermindert drastisch. Alleen maar voordelen dus.

Voor uw klant alleen maar een gemak, de dealer kan inzicht krijgen in zijn facturen, bestellingen, overzicht van producten met zijn specifieke prijzen, status van de levering, ... alles zonder te moeten bellen of mailen beschikbaar in zijn klantenportaal.

Voor u en uw team is het niet nodig om alles op verschillende plaatsen in te voeren of bij te houden. De gebruikers kunnen uit uw CRM pakket komen en de facturen kunnen terug gestuurd worden naar uw boekhoudpakket. Het kan ook perfect een all-in-one platform worden. Er is enorm veel mogelijk om het u gemakkelijk te maken.

We hebben nog niet de tijd gevonden om deze pagina uitgebreid aan te pakken, maar aarzel zeker niet om ons te contacteren voor meer informatie over deze module. Met een gratis en vrijblijvende demo kan ik u tal van mogelijkheden laten zien.

Interessante links

Up to date!

Wenst u op de hoogte te blijven van onze nieuwtjes?
Schrijf u in op onze nieuwsbrief.


© 2018 ViTi Network.  All rights reserved. Privacy - Algemene voorwaarden


edit afsluiten